torsdag den 4. september 2014

Graviditetsapp

Det var helt umuligt for mig at huske, hvilken uge jeg var i, da jeg var gravid. Men det betød heller ikke så meget, da jeg havde en app der kunne huske det for mig. Der findes en hel del forskellige graviditetsapps, men den jeg bedst kunne lide var BabyBumb.


Ud over det med ugerne kunne jeg på app'en læse hvor stort og udviklet fosteret var, hvilke graviditetsgener jeg evt kunne forvente og generelt tips og tricks og info for hver uge af graviditeten. Først og fremmest var det hyggeligt, og det var en nem måde at blive opdateret om fosterets udvikling og hvad der skete med min krop

Det var også muligt at lave forskellige former for selv-tracking, men det brugte jeg ikke (måske fordi det for mig at se primært handlede om de graviditetsgener man kan have i starten af graviditeten, og jeg havde ikke rigtig nogen)

BabyBumb er gratis og findes til Android her og til Apple her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar